دنیای شیرین عسل مامان و بابا

اولین روزی که دیدمت

1393/1/24 10:59
نویسنده : مامان ساناز
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان قربونت برم عزیزم.امروز برا اولین بار دیدمت.هنوز اون لحظه جلو چشامه

امروز وقت دکتر داشتم.اول صبحی با بابایی رفتیم ازمایشگاه آزمایش دادم بعدش رفتیم دکتر.

من اصلا فکر نمیکردم خانوم دکتر خودشم بخواد سونوگرافی انجام بده.ولی خواست از احوالت باخبر شه.

همینکه تورو دید گفت به به کوچولومونم که 12 هفتشه.بعدشم دنبالت قلبت گشت و اون قلب خوشگلتو دید.به خانوم دکتره گفتم الان کاملا مشخصه. گفت اره پشو ببینش.وای نمیدونی چه ذوقی داشتم وقتی دیدمت.از دیدنت سیر نمیشدم.پاهای کوچولوت کاملا مشخص بود فدای اون پاهای نازت برم

امروز انرژیم چندبرابر شده.آخه پاره تنمو عزیز دلمو دیده بود

دکتر برام یه سونو گرافی و یه ازمایش کاملتر نوشته تا از سلامتیت باخبر شیم

خدایا این حس رو نصیب تموم مادران منتظر کن.آمــــــین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

saharr
16 فروردین 93 16:34
مبارکت باشه عزیزم خوشحال شدم ایشالله سال دیگه اینجوری میشنو تا اخر بارداری همه چی خوب پیش بره
مامان ساناز
پاسخ
ممنون سحر جونم ایشا... قسمت همه مامانای منتظر
بالاکس
16 فروردین 93 17:07
عزیزم ایشالا بارداریتو به خوبی سپری کنی وزود زود نی نی سالم و تپلی تو بغل کنی
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون گلم.ایشا... قسمت شما[مامان ساناز]
افسونی
17 فروردین 93 10:17
دوران بارداری با تمام سختیهاش باز هم شیرینه خدا واسه همه قسمت کنه تا طعم مادر شدن رو بچشن
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدی آمـــــــین[]
میترا
17 فروردین 93 10:45
مبارکت باشه ساناز جون برای اولین بار خیلی ادم ذوق میکنه دوست داری همش ببینیش ایشالله صحیح و سالم دنیا بیاد
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون میترا جون اره ادم از دیدنش سیر نمیشه
لیلا مامان علی
17 فروردین 93 15:59
عزیزم عیدت مبارک.ایشاالله سال بعد نینی تو بغل باشی.ادرس وبلاگتو عوض کردی.
مامان ساناز
پاسخ
عید شمام مبارک خاله لیلا.قربونت مرسی
*heliya joon*
19 فروردین 93 9:30
آخ که من چقده نی نیتو دوست دارم
مامان ساناز
پاسخ
نی نی هم خاله هلیاشو خیلی دوست داره
آرزو - جوجو
19 فروردین 93 9:39
اخی ساناز جون الهی عسلیت صحیح و سالم و خوشکل بیاد پیش مامان و باباش بعد که به دنیا اومد عکسشو هم از لحظه لحظه تولد تا بزرگ بشه بذار تو وبلاگ
مامان ساناز
پاسخ
قربونت عزیز ایشا... بزودی وبلاگ نی نی خودت وای خودم که لحظه شماری میکنم وبلاگشو پر از عکساش کنم
رویا
19 فروردین 93 13:04
عزیزم ان شاالله نینیتو صحیح و سالم به زودی بغل کنی
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز
سمیه
23 فروردین 93 13:16
ساناز جونم خوشحالم که نی نیت سالم و شیطونه ایشالا به سلامتی به دنیا میاد و بغلش میگیری و از این که میگیریش تو دلت کلی ذوق میکنی
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز.بزودی ایشا... قسمت شما
ثمین
23 فروردین 93 14:42
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی