دنیای شیرین عسل مامان و بابا

اولین روز

1393/1/24 11:00
نویسنده : مامان ساناز
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

میخوام برات از اولین روزی بگم که منو بابایی فهمیدیم خدا یه هدیه خیلی با ارزش تو دل مامانی گذاشته.

روز ٢٧ بهمن بود.من از علائمی که داشتم احتمال میدادم که باردار باشم ولی هنوز باید چند روزی صبر میکردم تا برم ازمایش بدم.ولی اونروز دیگه نتونستم صبر کنم و رفتم ازمایش دادم.بعد دو ساعت زنگ زدم جواب رو گرفتم و گفتن مثبته

اونقد خوشحال شدم که نزدیک بود گریه کنم.اما چون تو ماشین بودم خودمو نگهداشتم.

اس دادم به بابایی و خبر دادم.اونم خیلی خوشحال بود و باورش نمیشد.

ّبعدش زنگ زدم به مامان بزرگا و اومدنتو به اونام مژده دادیم

خلاصه اونروز همه  خیلی خوشحال بودیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

*heliya joon*
19 فروردین 93 9:42
بابا یه نصفه روز صبر میکردی خبرو حضوری میدادی من که از آزمایش میترسممممممم
مامان ساناز
پاسخ
اصلا نتونستم خودمو نگهدارم.آخه خیلی ذوق داشتم
ارزو - جوجو
19 فروردین 93 9:50
وای من این مطالبه با احساستو که میخونم دلم میخواد یه نی نی هم تو دل من وول بخوره من اون هفته که با همسری توهم زده بودیم فقط خوب شد که همسری نرفت به همه بگه وگرنه ضایع میشدیم
مامان ساناز
پاسخ
ایشا... بزودی تو دل توام وول میخوره به نی نیم سپردم همه نی نی های اون دنیا رو تشویق کنه تا زودتر بیان تو دل ماماناشون منظورت از این مطلبه یا مطلب "یه حرکت بیاد ماندنی"
آرزو - جوجو
19 فروردین 93 9:59
همین یه حرکت به یاد موندنی
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز اخه نظر رو برا این مطلب گذاشته بودی برا همین پرسیدم
مهپاره
24 فروردین 93 14:36
سلام فدات شم. انشاالله نی نی مون به سلامتی بدنیا میاد عزیزم. وبلاگتم خیلی قشنگه مطمئنم نی نی کوچولومونم بدنیا بیادا خیلی خوشش میاد
مامان ساناز
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ نی نی مون سرزدی. مرسی عزیز چشاتت خوشگل میبینه ایشا... وبلاگ نی نی خودت
دختر خاله صدیقه
1 اردیبهشت 93 10:23
سلام دختر خاله عزیزم خیلی مبارکه ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد خیلی حس خوبیه وقتی مطلب تورو خوندم یاد فاطی خودم افتادم بهترین حس تو دنیا حس مادریه راستی روزت هم مبارک مامانی