دنیای شیرین عسل مامان و بابا

فدات بشم

1393/1/24 10:52
نویسنده : مامان ساناز
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

یادته تو مطلب قبلی گفتم دکتر برام سونوگرافی و ازمایش نوشته بود تا از سلامتیت باخبر شیم

روز 17فروردین با مامان بزرگ(مامان فریده)رفتیم سونو.اقا دکتره یه چند دقیقه ای خودش کلی نگات کرد.منم همش سرمو میچرخوندم سمت مانیتور تا بتونم ببینمت.اما نمیتونستم ببینمت

اقا دکتره خیلی مهربون بود.بعد اینکه خودش سلامتیتو بررسی کرد مانیتور رو برگردوند سمت من و به مامان بزرگم گفت بیاین ببینینش

وای کوچولوی مامان نمیدونی چه حسی داشتم.اقا دکتره همه جای بدنتو نشونمون داد.دستای نازت.پاهای کوچولوت.صورت گرد خوشگلت.حتی دماغتم معلوم بود

فدات بشم مامانی انقد وول میخوردی انقد نکون میخوردی دلم میخواست از پشت مانیتور بغلت کنم

اقا دکتره میخواست پاهاتو نشون بده یهو میدیدی سرت میومد.خیلی ورجه وورجه میکردی قربونت بره مامانی.حتی اقا دکتره هم خوشش اومده بود.چندتا ضربه کوچولو به شکمم زد توام با اون ضربه ها مپریدی اینور اونور.

خدیا نصیب همه مامانای منتظر کن این روزارو.آمِیـــــــــــــــــــــن

عزیز دلم کی میای جلو چشام اونجوری بپربپر کنی قربونت برم الهی

 با سونوگرافی از سلامتیت مطمئن شدیم ولی مشخص نشد دخترمی یا پسرمی.موند برا سونوی مرحله بعدی

عزیزم بعدازظهرش رفتم ازمایش دادم

تا اینکه امروز جواب ازمایش و سونو رو بردم پیش دکتر.خانوم دکتره گفت جواب ازمایشت عالیه و حال کوچولوت کاملا خوبه

خیلی خوشحال شدم از این خبر

قراره ماه بعد دوباره سونو انجام بدم.فک کنم دیگه اونموقع بدونم دخمل نااز مامانی یا پسر کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

mali6410
23 فروردین 93 12:06
ساناز جون چه حس خوبی داری خوش بحالت انشالله نی نیت سالم به دنیا بیاد ویه فرزند صالح براتون بشه.وقتی ضربه زدن دکتر به شکمتو خوندم دلم یه جوری شد وقنج رفت
مامان ساناز
پاسخ
الهی فداتشم ایشا... بزودی قسمت شما
بالاکس
23 فروردین 93 12:10
عزیزم چه حس خوبی داشتی خدا نی نی واست حفظ کنه و زودی این دورانو سپری کنی تا نی نی بیاد زودی تو بغلت
مامان ساناز
پاسخ
مرسی عزیز.ایشا... قسمت شماهم بشه این حسا ممنون که سرزدی به وبلاگم
افسونی
23 فروردین 93 12:19
دیدی بی خودی نگران بودی ایشالله همیشه سالم باشه و ورجه وورجه کنه
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.دست خودم نبود
saharr
23 فروردین 93 12:36
وای ساناز جون چه حس خوبو قشنگیه وقتی نی نیت رو میبینی تو سونوایشالله سالم بیاد تو بغلت خداروشکر که سونو خوب بود حالا دیدی الکی استرس داشتی دیگه نگرانی رو از خودت دور کن که نی نی کوچولو براش خوب نیست مامانش استرس داشته باشه
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز.ایشا... هرچه زودتر روزی برسه که خودت نی نی تو تو سونو ببینی نی نیم خوشبحالشه خاله های مهربونی مثل شما داره
سها
23 فروردین 93 12:50
سلام آبجی جونم. ممنون از این که نظر دادی تو وبلاگم من زیاد میام وبلاگت رو میخونم ولی چیکار کنم اصلا حوصله ندارم چیزی بنویسم چند روزه اینجوری شدم.وبلاگت خیلی قشنگه وقتی حرفات رو با نینیت میخونم قند تو دلم آب میشه ایشاالله سالم به دنیا میاد و به خوشی زندگی میکنید عزیزم
مامان ساناز
پاسخ
شکال نداره عزیز زحمت کشیدی ابجی جون.ایشا... قسمت خودتم بشه
لیلا مامان علی
23 فروردین 93 14:38
ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد.فسقلی جون
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز.ایشا... خدا علی جون رو برات نگه داره
مارال
24 فروردین 93 10:46
ساناز جون وبلاگت عالیه تو یه مامان نمونه هستی چقدر زیباست وقتی بانینیت حرف میزنی خدا براتوحفظش کنه انشالاه روز زایمانت برای ما هم دعا کن
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز لطف داری.محبت داری از الان به نی نیم سپردم نی نی های اون دنیا رو تشویق کنه زودتر بیان تو دل ماماناشون
یاسیییییی
24 فروردین 93 10:52
سلام.
vahideh
25 فروردین 93 1:35
سلام ساناز جون خیلی غافلگیر شدم وقتی فهمیدم بارداری و البته چندین برابر خوشحال شدم.امیدوارم دوران بارداریتو به خوبی بگذرونی و نی نیتو صحیح و سالم به دنیا بیاری.من مطمئنم بچه ات رو هم مثل خودت خوب بار میاری. بازم بهت سر میزنم. بوس بوس
مامان ساناز
پاسخ
سلام عزیز.خوشحالم کردی به وبلاگم سرزدی. لطف داری عزیز خوبی از خودته ایشا... بزودی قسمت خودت
aysuda
25 فروردین 93 8:42
ساناز جون خدارو شکر که نینیت سالمه انشالله سونوی بعدی پاهاشو باز میکنه و نشون میده که پسمله یا دختر
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز.نمیدونم چطور باید تا ماه بعد صبر کنم.خیلی عجله دارم
زینب
25 فروردین 93 8:43
سلام عزیزم وبلاگت رو خوندم خیلی قشنگ بود امیداوارم هرچه زودتر نی نی کوچولوت بیاد تو آغوشت . راستی منم خیلی مشتاقم ببینمش . الهی خدا برات حفظش کنه .
مامان ساناز
پاسخ
سلام عزیز خوشحالم کردی خیلی ممنون.ایشا... بزودی قسمت خودت
نیوشا
25 فروردین 93 12:14
عزیزم چه حس خوبی
مامان ساناز
پاسخ
مرسی ایشا... قسمت شما
نیوشا
25 فروردین 93 12:15
عزیزم چه حس خوبی
parvin*
25 فروردین 93 13:36
انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
مامان ساناز
پاسخ
قربونت مرسی عزیز
میترا
25 فروردین 93 18:59
عزیزم مبارکت باشه امیدوارم صحیح و سالم نینیت بدنیا بیاد دختر واین شکلی بشین
مامان ساناز
پاسخ
خیلی ممنون عزیز ایشا... شمام بسلامتی نی نی تو بدنیا بیاری
ايدا
26 فروردین 93 10:55
واييييييييي ساناز جون خيلي خوشحالم كه جوجو كوچولت صحيح و سالمه عزيزم مواظب خودت و جيگر خاله باش خدا اين حس قشنگو نصيب تمومه مادراي دنيا بكنه منم همينطورمي بوسمت
مامان ساناز
پاسخ
آآآآآآآآآآآآآمین عزیزم خیلی خوشحال شدم به وبلاگ نی نیم سرزدی.ایشا... بزودی قست خودت عزیزم
مریم
26 فروردین 93 18:02
سلام ساناز جونی . از شنیدن مامان شدنت خیلی خوشحال شدم انشاا... به وقتش تو بغلت بگیری و بیاری پیش ماها. مواظب خودت و نی نی باش
arezoo-jojo
30 فروردین 93 11:38
ایشلا که یه نی نی گوگولی سالم و شیطون خدا بهتون بده بعد ما هی بیایم لپشو بکشیم و تو دعوامون کنی که لپ بچمو نکشین
سولماز
31 فروردین 93 20:21
سلام ساناز جون تبریک میگم ان شا الله به سلامتی به دنیا بیاد و تو را خوشحال کنه